registratie en welkom heten hostesses beurs promotie

Beurs & congres

70% van het succes van een beurs & congres wordt bepaald door de 1ste indruk. Hoe worden de gasten welkom geheten, worden de bezoekers snel geholpen en hebben de hosts en hostesses genoeg kennis over de beurs/congres of product/dienst. Alle ingrediënten om een ultieme beleving mee te geven samen met de grote glimlach op ieder zijn gezicht.

Wat kunnen onze hostesses allemaal voor u betekenen op een beurs en/of congres?

  • Registratie
  • Ontvangst, begeleiden en informeren van gasten
  • Garderobe service
  • Nieuwe leads genereren
  • Proactieve benadering van bezoekers
  • Traffic genereren naar uw stand
  • Product uitleg en demonstraties
  • Ontzorgen
Boek hier uw hostesses

Vip registratie

Heeft u VIP gasten op uw evenement en wilt u deze extra in de watten leggen? Dan is uw eigen VIP hostesses team of een persoonlijke host of hostess een mooie toevoeging op het evenement. Uw VIP gasten krijgen de aandacht die zij verdienen d.m.v. persoonlijke aandacht.

Wat kunnen onze VIP Hostesses allemaal voor u betekenen?

  • Persoonlijke begeleiding van uw VIP gasten
  • Persoonlijke (horeca) hostess
  • Entertainment
  • Beveiliging
  • Crew bemanning van de VIP ruimte
Boek hier uw VIP hostesses
VIP-Registratie
Receptioniste

Receptionistes of Frontoffice

Een receptioniste of Frontoffice medewerker is hét gezicht en tevens de eerste kennismaking met uw bedrijf. De bezoekers en klanten worden altijd met een professionele glimlach ontvangen. Ons motto is niet voor niets “We Create Smiles”. Naast vaste functies zijn onze receptionistes en Frontoffice medewerkers ook geschikt voor tijdelijke functies. Hierbij kunt u denken aan het vervangen van uw huidige medewerker i.v.m. zwangerschapsverlof of ziekte of tijdelijke opvulling totdat u uw eigen geschikte medewerker heeft gevonden.

Wat kunnen onze receptionistes allemaal voor u betekenen?

  • Gastvrij welkom heten van uw bezoekers
  • Administratieve werkzaamheden, o.a. factureren, post handeling en andere taken.
  • Doorverwijzen naar de juiste persoon of bestemming
  • Toelichting van uw bedrijf; (wie, wat, waar)
  • Beantwoordt de telefoon, screent en verbindt door en neemt berichten aan
  • Bezoekers voorzien van een drankje en hapje
  • Onderhouden van de agenda en inplannen van vergaderzalen
  • Beantwoorden van de mail, screening en doorsturen van mails.
Boek hier uw receptioniste of frontoffice medewerker

Hosts & hostesses

PEHospitality beschikt over een selectief bestand met representatieve, hardwerkende en hoogopgeleide hosts en hostesses die voor zeer uiteenlopende werkzaamheden worden ingezet. Onze hosts en hostesses zetten net dat stapje meer waardoor zij dé toegevoegde waarde zijn op uw event. Of u nu op zoek bent naar oogverblindende hostesses die uw gasten registreren en begeleiden of representatieve gastheren die zorgen voor een warm welkom op uw event; bij PEHospitality bent u aan het juiste adres.

Waar kunt u onze hosts & hostesses voor inzetten?

  • Registratie bij u beurs, event of congres
  • Wegwijs maken van u gasten
  • Garderobe service
  • Horeca Hospitality
  • VIP Services
  • Receptie
  • Frontoffice
  • Showroom receptioniste
  • Productpromotie
Boek hier uw hosts of hostesses
Hostesses-aan-het-werk-tijdens-event
Event-services

Event (services)

Organiseert u een event en wilt u uw bezoekers een beleving meegeven waar nog lang over wordt gepraat? Dat begint al bij binnenkomst! PEHospitality staat voor professionele service tijdens uw event en zorgt ervoor  dat alles tot in de puntjes is geregeld en de gasten aan niks ontbreekt. Uw bezoekers zullen met een grote glimlach naar binnengaan en vertrekken met een beleving!

Wat kunnen onze event (service) medewerkers allemaal voor u betekenen?

  • Event begeleiding en ondersteuning event manager
  • Ontvangst, begeleiden en informeren van gasten
  • Sprekers begeleiding
  • Coördineren van persoonlijke ontmoetingen en subsessies tijdens een event
  • Bewaken van gastenlijsten
  • Registratie
  • Garderobe service
Boek hier uw event (service) medewerker voor uw event

Showroom

Voor de bezoekers en klanten die in u showroom komen is gastvrijheid van belang. Elke bezoeker die naar uw showroom komt, komt met een reden. Diegene heeft interesse in uw product en daardoor is het juist belangrijk dat hij/zij zich vanaf het eerste moment welkom voelt!

Wat kunnen onze showroom receptionistes allemaal voor u betekenen?

  • Gastvrij welkom heten van uw bezoekers
  • Administratieve werkzaamheden, o.a. factureren, post handeling en andere taken.
  • Doorverwijzen naar de juiste persoon of bestemming
  • Toelichting van uw bedrijf; (wie, wat, waar)
  • Beantwoordt de telefoon, screent en verbindt door en neemt berichten aan
  • Bezoekers voorzien van een drankje en hapje
  • Onderhouden van de agenda en inplannen van vergaderingen, testritten etc.
  • Beantwoorden van de mail, screening en doorsturen van mails.
Boek hier uw showroom receptioniste
Showroom

Presentator

Presentoren en presentatrices zijn bepaalde types. Geen angst voor het podium en weten sfeer over te brengen. Dé 2 elementen welke erg belangrijk zijn tijdens een evenement of activiteit. U heeft een mooi programma samengesteld maar wie praat het aan elkaar? Er staat een teamuitje op de planning met een super leuke quiz maar wie leidt de quiz? PE Hospitality heeft een team van presentatoren en presentatrices welke zorgen voor een ultieme beleving!

Waar kunt u onze presentatoren en presentatrices voor inzetten?

  • Dagvoorzitter
  • Het begeleiden van een quiz of andere activiteit
  • Voor de camera als ondersteuning van een promofilm/activiteit
  • Presenteren van een (bedrijfs) film/serie
Boek hier uw presentatoren of presentatrices

Boek uw host of hostess!

Wilt u een host of hostess boeken voor 1 van bovenstaande mogelijkheden?
Neem dan contact met ons op of vraag direct een offerte aan!

CONTACT