Na een opdrachtaanvraag worden uw wensen doorgenomen. Naast de benodigde informatie over het bedrijf of het evenement worden de kernwaarden en doelstelling besproken. Zo kunnen wij de beste hosts en hostesses selecteren.

Na de selectie met daarbij behorend ons advies, krijgt u een profielkaart van de geselecteerde hosts en hostesses. U beslist zelf welke hosts en hostesses het beste bij u passen. Wij denken graag met u mee, hierbij wordt ook aandacht besteed aan de kleding en uitstraling. Er kan gekozen worden voor zakelijke, formele mantelpakjes tot modieuze jurken, met hierbij passende details die passend zijn bij de opdracht. Door onze sterke communicatie en flexibiliteit kunnen wij ervoor zorgen dat u met een goed gevoel ‘de eerste indruk’ en de verdere ondersteuning bij het evenement aan ons kunt overlaten.

U zoekt een (tijdelijke) receptioniste, wat nu?

Uw eigen receptioniste is met zwangerschapsverlof, u heeft de geschikte receptioniste nog niet gevonden of u wilt het helemaal uitbesteden. Een partner welke voor u een geschikte (showroom)receptioniste regelt, is dan erg fijn. Benieuwd naar de voordelen om te werken met een hospitality bureau? Wij komen graag langs. Uiteraard komen wij niet met lege handen en zorgen wij voor wat lekkers bij de koffie of thee. Mogen wij een moment van uw tijd?

CONTACT
Beurs-en-congres
Receptionistes-of-Frontoffice
Hosts-en-Hostesses
Event-services-PE
Vip-registratie